Co děláme?

Nabízíme automatizované a digitalizované řešení pro efektivní účetnictví:

  • zpracování objednávek a vystavených faktur;
  • zpracování přijatých faktur a daňových dokladů přes OCR;
  • automatizace bankovních a platebních transakcí;
  • účtování skladů (A a B);
  • zpracování mezd a personalistiky;
  • příprava DPH a OSS přiznání;
  • příprava Intrastat a statistických výkazů;
  • generování platebních příkazů online z ERP;
  • Business Intelligence reporting v reálném čase dostupný online.

Přebíráme na sebe komunikaci s finančním úřadem, sociální a zdravotní pojišťovnou.

Komplexní poradenství
pro e-shopy na jednom místě.

V TPA vám poskytneme komplexní poradenství a podporu, které pomohou vašemu e-shopu růst a prosperovat. Jsme zde proto, abychom vám pomohli dosáhnout vašich podnikatelských snů.

Kontakt

Automatické zpracování faktur

Software Helios napojíme na různé eCommerce platformy (vč. Amazonu či Allegra). Díky tomu lze automatizovat zpracování objednávek, faktur a výdejek ze skladu v reálném čase. Systém automaticky mění stav objednávek, odesílá faktury a účtuje transakce dle předdefinovaných typů dokladů a transakcí.

Digitalizace dokladů

K digitalizaci dokladů využíváme OCR nástroje. Doklady, které nám přepošlete, se okamžitě zobrazí v systému, kde je denně kontrolujeme, zpracováváme a automaticky odesíláme do Heliosu.

V reálném čase tak máte přehled o všech přijatých dokladech, které můžete rychle uhradit z vašeho ERP systému, který se stává hlavním nástrojem pro správu závazků.

Bankovní a platební transakce

Většinu CZ a SK bank dokážeme napojit na software Helios. Tím zajistíme online synchronizaci bankovních účtů s účetnictvím. U zahraničních bank ve střední a východní Evropě (kde není dostupné bankovní API) zajišťujeme hromadný import transakcí. U automatického párování transakcí s účetními doklady dosahuje více než 90% úspěšnosti u opakujících se transakcích.

Transakce platebních bran a bankovních tlačítek přenášíme do účetnictví v reálném čase. Máme zkušenosti s lokálními i mezinárodními platebními branami a bankovními tlačítky a automaticky účtujeme celkové částky za úhrady pro párování s fakturami a transakčními poplatky.

Import dobírkových archů kurýrních společností nám umožňuje denní synchronizaci bez zásahu člověka. Platby jsou párovány na základě variabilního symbolu a částky, u zahraničních měn se automaticky počítají a účtují kurzové rozdíly.

Takto lze efektivně sledovat stav pohledávek vůči kurýrům a zajistit přesnost hromadných plateb. V současnosti dokážeme integrovat většinu kurýrů ve střední a východní Evropě.

Efektivní vedení skladové evidence a účtování o zásobách

Příjem zboží lze zpracovávat přes externí WMS aplikaci nebo přímo v Heliosu. Výdej je automatizovaný prostřednictvím objednávek a faktur.

Zajistíme synchronizaci stavů skladů mezi WMS, Heliosem a vaší eCommerce platformou, což zaručí aktuálnost dostupných zásob. Hodnotu vašeho skladu pak přesně oceníme. 

Business Intelligence reporting

Online dostupnost účetních dat a účtování v reálném čase vám umožní s daty efektivně pracovat a odesílat je do Business Intelligence nástrojů. Vizualizovaná data vám poskytnou přehled o objednávkách, výnosech, nákladech a zisku. Připravíme customizované reporty, které reflektují vaše specifické požadavky.

Výhody

  • unikátnost
  • mezinárodní síť
  • komplexní řešení

Spolupracujeme

TOP informační systém pro malé a střední společnosti. Pomůže Vám se zefektivněním firemních procesů a snížením nákladů.

Multifunkční nástroj pro řízení e-commerce na jednom místě. Nástroj pro výrobce, distributory i přeprodejce.

Platforma pro integraci aplikací a práci s firemními daty. Díky ERPIO zrychlíte a zefektivníte průběh procesů.

Komplexní řešení pro expanzi v e-commerce. Snižte rizika a náklady pomocí tohoto obchodnického a logistického omnichannelu.

Propojte IS HELIOS s vaším Shoptetem. Získáte tak informace o stavu skladu, cenách atd.

Řešení pro Marketplaces a zahraniční trhy. Vaše pravá ruka pro evoluci v podobě Marketplaces.

Dativery umí zobrazit relevantní data přímo ve vašich aplikacích. Data z helpdesků, email, veřejných zdrojů, sociálních sítí a mnoha dalších.

ABRA Flexi Vám pomůže uvést vaše plány a nápady do života. Ulehčí vám administrativu, poskytne přehled o financích a zakázkách a propojíte s ní aplikace, které jsou pro vaše podnikání klíčové.

Platformy


Kontakty

TPA Česká republika

Antala Staška 2027/79
140 00 Praha 4

Otevírací doba:
pondělí - pátek:
07:30 – 17:00